آمادگی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش

بروزترین دوره جامع آمادگی حیطه اختصاصی

پس از گذراندن این دوره، با تلاش و مطالعه خودتان مسیر قبولی در آزمون استخدام آموزش و پرورش برایتان هموار خواهد شد. در صورت قبول شدن در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، می‌توانید هم در مدارس دولتی فعالیت کرده و هم به تدریس در مدارس غیرانتفاعی مشغول شوید.

حداقل مدرک مورد قبول کارشناسی است.

مای استخدام با ارائه بسته جامع  آزمون استخدامی آموزش و پرورش یار و همراه شما در مسیر رسیدن به اهدافتان است.
همان طور که می‌دانید، در سال ۱۴۰۲، برخلاف سال‌های گذشته آزمون استخدامی آموزش و پرورش در عنوان های شغلی مختلف به صورت تفکیک شده و جدا برگزار‌ شد، با توجه به اینکه حیطه عمومی و اختصاصی بین آزمون آموزگاری، دبیری، هنرآموزی، مربی پرورشی، مشاوره و مراقب سلامت مشترک هست، مای استخدام با در نظر گرفتن این نکته اقدام به ارائه دوره های حیطه اختصاصی و عمومی بصورت تفکیک شده کرده است.

 

آموزش یکی از ارزشمندترین و مهم‌ترین مشاغل در تمام دنیاست و معلمان وظیفه سنگین تربیت نسل آینده و رشد و بالندگی جامعه را بر عهده دارند.
شغل معلمی، شغلی سرشار از عشق و علاقه است.
یک معلم، نقش مؤثری در تعیین مسیر زندگی دانش‌ آموزان و آینده آنها دارد. احتمالا هر کدام از ما هم معلمانی که در زندگیمان تأثیر مثبتی داشته‌اند را به خاطر داریم و قدردان آنها هستیم.
بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از افراد به شغل معلمی، تأثیر گذاری روی دیگران و برخورداری از احترام آنها علاقه‌مندند و آن را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب می‌کنند. همچنین بسیاری از افراد، کودکان و معاشرت با آنها را دوست داشته و به همین دلیل مقطع ابتدایی را برای آموزش انتخاب می‌کنند.

حال، برای اینکه بتوانیم وارد حیطه آموزش و پرورش شویم، باید چه کنیم؟
اگر احساس می‌کنید که توانایی و علاقه لازم برای ورود به حرفه معلمی را دارید باید بدانید که وزارت آموزش و پرورش، هر ساله از دو طریق برای شغل معلم ابتدایی، داوطلب پذیرش می‌کند:
۱. از طریق آزمون سراسری کنکور و پذیرش در دانشگاه فرهنگیان
۲. از طریق آزمون استخدامی آموزش و پرورش

در صورتی که تحصیلات کارشناسی خود را در دانشگاه‌های فرهنگیان نگذرانده‌اید ولی تمایل دارید در مدارس فعالیت کنید، باید در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنید.

افرادی که واجد شرایط مذکور باشند، پس از قبولی در آزمون کتبی، برای مصاحبه دعوت می‌شوند و باید در مرحله آزمون شفاهی نیز نمرات لازم را به دست آورند. پذیرفته‌ شدگان دو مرحله آزمون کتبی و شفاهی ، وارد دوره مهارت‌آموزی یک ساله می‌شوند و پس از گذراندن دوره مهارت آموزی، به وزارت آموزش و پرورش معرفی و استخدام می‌شوند.

با توجه به اهمیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش، برای قبولی در این آزمون استخدامی به کسب مهارت و آمادگی قبلی نیاز دارید و در واقع پذیرش در این آزمون بدون مطالعه و آمادگی کافی، کار آسانی نخواهد بود.

همچنین به دلیل ارزشمندی این شغل و مقبولیت اجتماعی، تعداد داوطلبان شرکت کننده و رقابت در این آزمون بالاست و علاقمندان بسیاری را به خود جلب می‌کند و تعداد متقاضیان نسبت به ظرفیت پذیرش همواره چندین برابر ظرفیت است.

شرکت در دوره‌های آمادگی، می‌تواند مسیر موفقیت در این آزمون را برای داوطلبان هموارتر کند و لازم است که متقاضیان آزمون مربی آموزش و پرورش حتما با آمادگی لازم شرکت نمایند.

شرايط ثبت نام در دوره جامع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

شرکت در این دوره پیش نیاز خاصی ندارد. برای راهنمایی بیشتر و اطمینان از اینکه شرایط شرکت در آزمون را دارید یا خیر، مشاوران مؤسسه به شما اطلاعات لازم را خواهند داد.

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

 تمام افرادی که تحصیلات خود را در دانشگاه‌های فرهنگیان نگذرانده‌اند ولی تمایل دارند در آموزش و پرورش فعالیت کنند.

شرايط شركت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش به شرح زیر است:

سرفصل ها:

حیطه اختصاصی

ویژگی و مزیت های دوره :

مشاهده ویدئو کلاس ها در ساعات دلخواه

آزمون های آزمایشی شبیه سازی شده

ارائه سرفصل ها مطابق با آخرین تغییرات

کتاب های نکات و تست برای هر حیطه

پشتیبانی آموزشی ویژه

برخورداری از اساتید مجرب و مطرح کشوری

اگر در انتخاب مسیر خود مصمم هستید

این دوره شما را برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش آماده می‌سازد و پاسخگوی تمام نیازهای شما در این مسیر خواهد بود.
با شرکت در این دوره، نیاز شما به شرکت در دوره‌های دیگر و جستجو و سردرگمی برای یافتن منابع مختلف آزمون و یادگیری آنها به صورت کامل برطرف می‌شود؛ زیرا علاوه بر یادگیری هر کدام از دروس به صورت جداگانه توسط اساتید متخصص در آن مبحث، دسترسی مستقیم به اساتید متخصص در هر مبحث را دارید و می‌توانید تمام اشکالات و سؤالاتتان را برطرف کنید.

اطلاعات دوره و ثبت نام

حیطه اختصاصی (کتاب چاپی)

حیطه اختصاصی (الکترونیک)

نیاز به مشاوره دارید؟

هر سوالی داشته باشید ما پاسخگوی شما هستیم!
کافیست عدد ۶ را به ۱۰۰۰۵۰۵۵۰ ارسال کنید تا با شما تماس بگیریم.
همچنین می توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۹۲۰۰۹۵۴۷ سوالات خود را بپرسید.