برگزاری مرحله دوم آزمون استخدام وزارت بهداشت با جذب ۲۵ هزار نفر دیگر

 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت با بیان اینکه ۷۵ هزار نیروی انسانی در ۳ مرحله در وزارت بهداشت جذب می‌شوند، گفت: در مرحله اول ۲۵ هزار نفر استخدام می‌شوند.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، بهروز رحیمی،معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به برنامه‌های بلند مدت وزارت بهداشت برای جذب، نگهداشت، آموزش و ارتقای نیروی انسانی در وزارت بهداشت، گفت: در دو سال گذشته بیش از ۱۵ هزار تخت بیمارستانی و دو هزار پروژه بهداشتی جدید در کشور راه اندازی شده و در سه مرحله، جذب نیروی انسانی در وزارت بهداشت انجام می شود.

رحیمی با بیان اینکه در توافق با سازمان های برنامه و بودجه و همچنین امور استخدامی، ۷۵ هزار نیروی انسانی در سه مرحله در وزارت بهداشت جذب می‌شوند، گفت: در مرحله اول ۲۵ هزار نفر استخدام می شوند که دیروز (جمعه) آزمون استخدامی در سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: باتوجه به گستردگی خدمات و ماموریت‌های وزارت بهداشت، حتی با وجود استخدام ۷۵ هزار نفر مشکل کمبود نیروی انسانی حوزه سلامت برطرف نخواهد شد اما نیروی انسانی پروژه‌های افتتاح شده و یا آماده افتتاح از مرحله اول و استخدام ۲۵ هزار نفر، تامین می شود.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به برنامه ریزی و هماهنگی با سازمان امور استخدامی و برنامه و بودجه برای برگزاری مرحله دوم و استخدام ۲۵ هزار نفر دیگر تا قبل از پایان امسال، گفت: برای آزمون استخدامی امروز، ۱۱۱ هزار متقاضی و داوطلب ثبت نام کرده بودند که نشان دهنده استقبال متقاضیان برای استخدام در وزارت بهداشت است.

رحیمی ادامه داد: در آزمون استخدامی امروز، ۸ هزار و ۵۰۰ نیرو در حوزه بهداشت، حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر در حوزه فوریت های پزشکی و اورژانس و بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر نیز در حوزه درمان و پرستاری جذب می شوند.

وی با بیان اینکه آزمون استخدامی در ۶۷ دانشگاه علوم پزشکی کشور برگزار شد، ابراز امیدواری کرد: تا یکماه آینده نتایج اولیه این آزمون اعلام شود؛ البته امکان اعتراض داوطلبان به صورت اینترنتی و حضوری هم وجود دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *